• SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • Korzystne ceny

  • Sprawdzona jakość

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

 Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może odstąpić od umowy bez podania przyczyn. W tym celu należy na piśmie złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w terminie 10 dni, licząc od dnia wydania zamówionego towaru przesłać je na adres:

PTHU "TOKAREX" Jan Tokarski, 22-175 Dorohusk, ul. Kolejowa 2

Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

 

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży należy składać pisemnie na adres:

PTHU„Tokarex” Jan Tokarski, 22-175 Dorohusk, ul. Kolejowa 2

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

nortok@op.pl

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z www.koyosonic.pl

Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu: osobiście do Sklepu lub wysłanie wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną oraz informacją na jaki adres ma być odesłany produkt po reklamacji. 

W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów,  dokumentem niezbędnym w toku rozpatrywania tego typu reklamacji będzie dostarczenie spisanego z kurierem Protokołu Szkody. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Sklepu nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres:

PTHU „Tokarex” Jan Tokarski, 22-175 Dorohusk, ul. Kolejowa 2

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

nortok@op.pl

Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl